Betöltés...
2018. augusztus 11., szombat

Radler házilag

Nem tudom ki hogy van vele de én kedvelem a sört, viszont ilyen hőségben még a gyenge sör is megviseli a szervezetet. A radlerek - teletömve cukorral - nem az én világom. Így végül kedvenc üdítőital sorom egyikét elegyítettem sörrel. A végeredmény egy igen kellemes, pikáns, alig alkoholos ital lett.

Az ital házi összetevői voltak - köszönet a Színek Kertje kínálatának - víz, egy szál édeskömény zöld, egy szál citrombazsalikom, egy szál bordó bazsalikom. Az összetevőket egy nappal ezelőtt betettem egy másfél literes kancsóba, felöntöttem vízzel, majd lefekvés előtt a hűtőbe tettem. (Az édeskömény gumója remek része lett a vacsorához dinsztelt vegyes, színes zöldségeknek.)

Vettem mellé egy másfél literes, szigorúan cukor és kukorica mentes sört. (Ez ilyenkor nyáron különösen fontos mert a cukros, kukoricás sörök könnyen fejfájást okoznak.)

A kettőt a poharakban öntöttem össze felesben.


Az italhoz bármilyen típusú bazsalikom, menta, ánizs kiváló lehet, csak az arányokat kell eltalálni (saját ültetésű fűszerekhez magokat találhatsz a Dekor&Mentha webáruházban). Ha túl fűszeres lenne a hígításra szánt keverék több részre is osztható, vízzel hígítható, sör nélkül is remek nyári üdítőital.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Hozzászólásod moderálás után jelenik meg

 
Fel