Betöltés...
2015. május 22., péntek

Gyors vacsi, csak magamnak

Amit látsz nem fű, hanem metélő fokhagyma. Fokhagyma íz, fokhagyma illatú étel, maradó fokhagymaszag nélkül. De ez csak az egyik fűszer volt - egy kisebb csokornyi.

A másik fűszer emellé: két szál kerti kapor. Aztán jött a tavaszi slágerem: két marék spenót (kb. 10-15 dkg). Ilyenkor még zsenge a spenót, szárastól együtt használom.

Ezeket felvágtam, majd egy kevés zsiradékon, kevés sóval megdinszteltem. Mikor már kezdett a leve elpárologni tettem rá úgy öt dekányi juhtúrót, amit némi keveréssel hagytam a spenótra ráolvadni.

Az így, vágással együtt kb. 10 perc alatt elkészült ételt rozskiflivel ettem meg, de kiváló kenyérrel, egy kicsi rizzsel / bulgurral / hajdinával / kölessel / tönköllyel is. Utóbbi esetben a gabonaköretet célszerű előbb feltenni, majd utána mosni, vágni a zöldeket, így együtt készülnek el.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Hozzászólásod moderálás után jelenik meg

 
Fel